Saturday, December 30, 2006

بازی شب یلدا با تاخیر زیاد!

هوالمحبوب
سلام
منم بازي! ! از یوتای عزیز ممنونم که من رو هم انداخت تو بازی! و البته با توجه به اسم بازی (بازی شب یلدا) به نظرم زمان بازی هم سپری شده اما خب بازی کردن ضرر نداره!
تا اينجا كه من فهميدم قوانين اين بازي اينجوريه كه هركس بايد 5 نكته نگفته در مورد خودش به خواننده هاش بگه و بعد هم 5 تا از وبلاگهايي رو كه ميخونه به بقيه معرفي كنه.
من هم دوست دارم بازي كنم! پس شروع مي كنم:
1- من متولد 21 بهمن سال 1357 هستم! جون من تاریخ تولد به این باحالی دیدین؟ تا حالا بچه ای رو دیدین که به اندازه من برای به دنیا اومدن وقت شناس! باشه؟ البته شناسنامه ام تاریخ دیگری رو در خودش ثبت کرده.
2- مدرك كارشناسيم رو در رشته مهندسي كامپيوتر گرفتم ولي عشق اصلي زندگيم ادبيات هست. براي همينم وبلاگهايي كه ميخونمشون بيشتر ادبياتي هستند تا كامپيوتري! با اين حال هيچ وقت شعر نگفتم و بطور جدي داستاني هم ننوشتم.اگر به من يه اتاق بدن كه توش يه كتابخونه باشه ديگه از دنيا چيزي نمي خوام.
3- معتقدم كه : اگر ايران بجز ويران سرا نيست / من اين ويران سرا را دوست دارم. به شدت وطن پرست هستم ولی سعی می کنم متعصب نباشم.
4- دوست ندارم هیچ وقت بزرگ بشم. فکرم نمی کنم یه روزی بزرگ بشم !
5- از دندونپزشكي هم مي ترسم! خیلی زیاد. الان یه سال میشه که از دکتر وقت گرفتم که دندونم رو درست کنه، ولی گویا هنوز اون روز بخصوص نرسیده!!!

خب با اينكه سخت بود ولي 5 تا رو نوشتم!
و اما معرفی 5 تا وبلاگ که می خونم:
1- وبلاگ قران مصور رو می خونم ... به خاطر آیه های رحمت .
2- وبلاگ مژگان بانو رو می خونم به خاطر همه شعر ها و داستان های قشنگی که می نویسن.
3- وبلاگ دلتنگستان رو می خونم به خاطر دلتنگی هایش.
4- وبلاگ وقایع ابن محمود رو می خونم به خاطر گیر دادن هاش!
5- آقا طیّب رو هم می خونم به خاطر نثر قشنگش.



ولی باور کنید انتخاب 5 وبلاگ از بین همه وبلاگها خیلی سخته. من این وبلاگهایی رو که این کنار لیست کردم می خونم!

2 نظر:

Anonymous Anonymous گفته...

دستت درست که ما را می خوانی بانو... اما خوبست اگر داستان و شعر هم بنویسی ها... من هم اولش عشق خواندن بودم فقط بعد دیدم الکی الکی هم می شه نوشت...

30/12/06 20:50  
Anonymous Anonymous گفته...

This comment has been removed by a blog administrator.

31/12/06 01:14  

Post a Comment

<< صفحه اصلی