Thursday, December 20, 2007

برف و آفتاب!

هوالمحبوب
امروز هم آفتاب بود هم برف! و البته خیلی هم سرد. ولی قشنگ بود و تمیز. زندگی تو تهران باعث میشه آدم بابت یه آسمان تمیز احساس خوشبختی بکنه.
دیروز نزدیک بود یجورایی کابوس بشه برام. ولی نشد!! سه شنبه که مامان رو بردیم دکتر گفت باید بریم بیمارستان و 4،5 روزی بستری بشیم بخاطر احتمال عفونت. و خب لازم نیست که بگم من اون شب رسماً عزا گرفته بودم! ولی خوشبختانه دیروز که رفتیم بیمارستان معلوم شد که عفونت نبوده و ما با بیشترین سرعتی که میتونستیم از بیمارستان فرار کردیم!
داشتم وبگردی می کردم یه قسمتی تو سایت یاهو پیدا کردم که قبلاً ندیده بودم: Yahoo Answers!
در این قسمت هرکسی هر سوالی داره مطرح می کنه و هرکسی که فکر می کنه جوابش رو بلده جواب میده! بقول یاهو، سوالاتتون رو بپرسید تا آدمهای حقیقی(real people) پاسخ بدن. مشخص هست که جوابها لزوماً درست نیستن ولی ایده جالبی پشت این کار هست.
فردا شب، شب یلداست... .
یلدای همه خوش!

1 نظر:

Blogger ptoreini گفته...

آره جدا جالبه تازه بحث اون امتيازاشو اينا هم خيلي جالب مي شه! يجور دايره المعارف زنده! حال ميده! ولي اعتياد آوره:ي

20/12/07 18:07  

Post a Comment

<< صفحه اصلی