Saturday, January 05, 2008

مشهدي ها!

هوالمحبوب
برف زود تموم شد ، حيف :(
دلم مي خواست همينطور پشت سرهم مي باريد و مي باريد و مي باريد تا همه جا حسابي سفيد ميشد؛ تا چند روز هم همينطوري سفيد ميموند! دلم لك زده واسه يه همچين برفي... .
چند روز پيش به مسئله جالبي فكر ميكردم اونم اينكه اكثر وبلاگهايي كه ازشون خوشم مياد نويسنده هاش مشهدي هستند. آيا اين يك تصادف است؟ يا واقعاً مشهدي ها خوشمزه مي نويسند؟ يا ذائقه وبلاگ خواني من به نوشته هاي نويسنده هاي مشهدي گرايش دارد؟ يا شايد هم درصد وبلاگ نويس هاي مشهدي از ساير شهرها بيشتر است؟ يا شايد هم اصولاً مشهدي ها آدمهاي خوشمزه اي هستند؟ يا؟ !!!
از آنجايي كه هيچكدام از دوستان من مشهدي نيستند قضاوت من درمورد مشهدي ها به وبلاگهاي آنها محدود مي شود و بس.
.....................................................
حرف مشهد شد؛ اميدوارم امام رضا (ع) امسال هم ما را بطلبه. دلم براي آينه كاريهاي حرمش پر مي كشه ... .