Sunday, July 02, 2006

بخشش

هوالمحبوب
وقتی با خیال راحت غیبت می کنی خب خدا هم خوشش نمی آید. و اگر دروغ بگویی دیگر بدتر. آنوقت آسمان با تو قهر می کند.
آسمان با تو قهر بکند یعنی اینکه نمازت را که خواندی یادت میافتد هزار کار دیگر داری و باید زودتر سجاده را جمع کنی. دیگر نمی نشینی دو کلام صحبت کنی با خدایی که در آسمان نشسته و تو را میبیند.
یعنی شب که می خواهی بخوابی یادت می رود که قرانت را باز کنی و دو خط بخوانی.
یعنی احساس می کنی دنیا با همه بزرگی اش تنگ شده است و همه اش دلت می گیرد... .

سلام کردم و پاسخ داده شد.
خواستم و عطا شد.
دعا کردم و اجابت شد.
آرزو کردم و برآورده شد ...

سپاسگذارم .
.............................................
این باران در این اوج گرما عجب نعمتی بود. صبح لطافت هوا غیر قابل انکار بود.
بسیار لذت بردیم.
............................................
این آهنگ را بسیار دوست داشتم.
در وبگردی های تصادفی ام در یک وبلاگ پیدایش کردم و چقدر به دلم نشست.
یک حزنی دارد که دلنشین است.