Sunday, July 09, 2006

تانژانت

هوالمحبوب
راستش خسته شدم از گفتن "نمی دونم"، " گیج شدم"، " پریشونم" و هرچی کلمه این شکلیه. خسته شدم از زندگی خودم که روی نمودار سینوسی داره بالا و پایین میره.
اصلاً از نمودار های سینوسی و کسینوسی هم بدم میاد. یعنی چی که هی میرن بالا و میان پایین؟ خسته نمیشن؟ آخه بالا پایین رفتن هم حدی داره. نمودار اینقدر بی جنبه؟ حالا هیچکس چیزی نمیگه دلیل میشه که نمودار جلوی خودشو نگیره و هی بالا پایین بره؟ واقعاً که ... .
باز نمودار تانژانت یه چیزی . از بینهایت میره به بینهایت. یه جور ابدیت تو زندگیش دیده میشه!
کاش زندگی منم مثل نمودار تانژانت بشه!

..................................................
امشب می خوام مست بشم
عاشـــق یــــکـدســـــت بشم
بـــــــــدون تـــــــو نیست بودم
امشب می خوام هست بشم

یه جون ناقابلی هست
می خواد فدای تو بشه

( بقیش یادم نمیاد! )
..................................................
هفته شلوغی خواهم داشت!! چه جالب!

پ ن : اصل این مطلب مال هفته پیش بود!